woensdag 28 maart 2012

Verslag: Nail-art maken voor het nailart boek


Dinsdag 20 maart werden we gebeld in de winkel door een uitgeverij uit Maartensdijk of wij mee wilden helpen aan een nail-art boek, natuurlijk zeiden wij meteen ja.! We wisten toen nog niet precies wat het precies in hield maar het leek ons super leuk.
Elke dag hadden we wel contact met de uitgeverij en waren we er mee bezig er moest in korte tijd veel geregeld worden want zaterdag 24 maart kwamen ze al bij ons in de winkel om de foto's te nemen voor de nailart. We moesten nailart verzinnen, mensen regelen die goed konden nailarten en modellen regelen. Op kort termijn was dat niet zo eenvoudig , veel mensen konden niet. Gelukkig hadden we totaal met mij erbij 3 mensen die de nailarts gingen maken en ook 3 modellen. Gelukkig!
Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, om 13:00 kwam de fotografe en de uitgeverij om te beginnen.
We moesten zo'n 25 nailarts maken en daar werd dan stap voor stap foto's van gemaakt. Het moesten wel allemaal simpele nailarts blijven aangezien zo'n boek nog niet bestaat, alleen met hele moeilijke echt voor de nagelstylistes.
De fotografe nam ook allemaal foto's van onze producten die je bij nailart nodig hebt.
Rond 16:15 waren we klaar, het was zeker hard werken, ondertussen waren er 3 mensen die konden nailarten op hun eigen nagels bezig en ook gelijk op de nagels van het model.

Ik vond het erg leuk om te doen, het was op het laatst wel wat druk want we waren een beetje in tijd nood.

Ondertussen heeft mijn moeder foto's gemaakt:





In Juni wordt het boek uitgegeven en is alleen te koop bij de Kruidvat.

Ik zelf besef het eigenlijk nog niet echt goed dat mijn hand en mijn nailart creaties in een boek komen want door heel Nederland gezien wordt! Maar als ik het boek eenmaal zie zal ik het wel beseffen!

Ik heb ondertussen ook wat fotos gemaakt van mijn nailart creaties.:



 

Het boek gaat Topnagels heten en in Juni te koop bij ons.


Onze webshop en winkel wordt ook in het boek vermeld dus voor ons is het erg goede reclame;)!

En gaan jullie dit boek aanschaffen? Het lijkt me wel raar hoor om je handen terug te zien in het boek haha!

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails