woensdag 21 maart 2012

Tag; Nail Polish Addict

Deze tag zag ik op Dutch Beauty Avenue en deze leek mij erg leuk om ook te doen. Omdat deze tag over nagellak gaat. Dus bij deze:!

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
Hmm dat is moeilijk dan moet ik gaan kijken van welk merk ik de meeste heb en dat is van Catrice, dus ga ik daar voor.

2. Glitter of geen glitter? 
Glitter is erg leuk maar echt een hel om het er van af te halen, dus als ik moet kiezen, kies ik toch voor geen glitter.

3. OPI, China Glaze or Essie?
Ik heb nog maar 1 lakjes van Essie , pas gekocht. Dus daar weet ik de kwaliteit nog niet van. Ik heb een paar OPI lakjes en de meeste China Glaze en de kwaliteit van China Glaze is heel goed, van OPI ook wel maar OPI vind ik toch erg prijzig. Dus ik kies voor China Glaze.

4. Wanneer/hoevaak verander jij je nagellak? 
Hmm dat is verschillend. Soms in een week heb ik veel te swatchen voor mijn blog dus verander ik vaak van nagellak. Maar normaal laat ik een kleurtje/nail-art er ong. een weekje op zitten, soms tot 2 weken als het nog mooi zit.

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels? 
Ik heb niet echt een favoriet kleurtje, ik draag bijna alle kleuren wel. Maar roze en paars zijn toch wel mijn favoriet.

6. Donker of felle kleuren?
Felle kleuren natuurlijk;)

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Poetic van P2 met konad stempel erop. En nog steentjes;)


8. Matte nagels, yes or no?
Ja erg leuk!


9. French manicure?
Wel erg leuk maar vind ik niks voor op mijn nagels, vind ik te saai ogen.


10. Favoriete winter kleur? 
Een Taupe kleurtje.


Ik tag iedereen die deze tag nog niet heeft gehad en deze graag wil overnemen!


 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails