vrijdag 23 maart 2012

Swatch: Manhattan Fab Fashionista #4 The Glamourous palette

In mijn Duitse shoplog zagen jullie dit paletje van manhattan al voorbij komen en dit artikel swatch ik deze voor jullie.
Ik heb nr #4 Fab Fashionista The Glamourous Quattro Eyeshadow Palette
Ten eerste het uiterlijk; 
Super leuk! het is een vrij klein compact paletje met een super cute strikje erop. 
Aan de binnenkant zitten er 4 kleuren, een sponsapplicator en een spiegel.

  
  
Er zitten 4 kleuren in:
Licht beige met shimmer, bruin/grijs matte, donker bruin matte en blauw matte

  

Ik was zelf erg benieuwd naar dit palette en gelukkig hadden ze deze nog. Ik koos om 1 palette mee te nemen aangezien ze niet goedkoop zijn.

Swatch:
De swatches! Ze zien er gelukkig goed uit, vooral de 1e bevat goed pigment.

Ik ga hier binnenkort een ooglook mee maken.

Dit paletje kost €5,95 en is verkrijgbaar in Duitsland.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails