zaterdag 3 maart 2012

Shoplog Catrice

Van de week ging ik winkelen in Barneveld, eerst ging ik naar de Trekpleister om te kijken of ze daar al de nieuwe Catrice collectie Nymphelia hadden. En ja ze hadden de collectie. Ik heb niet veel van de collectie gekocht maar wel mooie dingen.
Ik heb ook de blush mousse van de Hidden World collectie gekocht , deze komt uit de sale bak.



- Catrice Hidden World blush mousse €2,50.
Deze blush vond ik voor de normale prijs wat aan de hoge kant dus toen ik deze in de sale bak tegen kwam heb ik deze meteen gepakt.
- Catrice Nymphelia Unbeleaf'able Blush 01 Dancing Nymph € 4,49.
Toen ik het persbericht kreeg van deze collectie leek mij de blush het mooist en wauw wat ziet deze blush er mooi uit zeg! Kan niet wachten om het te gebruiken.!
- Catrice Nagellak uit de Nymphelia collectie 01 Be Pool. €2,49
Dit is een hele mooie groene lak met shimmer erin.

Later ging ik naar de Kruidvat, daar hadden ze helaas de Nymphelia collectie niet, dus goed dat ik maar naar de Trekpleister ben geweest.
Helaas hadden ze ook niet het vernieuwde assortiment in Barneveld.
 Een paar dagen later ben ik naar Hilversum geweest voor de Kruidvat en daar hadden ze wel het vernieuwde assortiment.
Over een paar dagen kunnen jullie daar mijn shoplog van zien.

Morgen komt er een artikel online met swatches van het nagellakje.

Hebben jullie nog iets leuks gekocht?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails