donderdag 29 maart 2012

Review: Passion Lips

Vandaag review ik voor jullie de tijdelijke lip tattoo van het merk Passion Lips. Deze komen van de webshop EyeBeauty. Ben je benieuwd hoe het er op mijn lippen uit ziet en wat ik er van vind? Lees dan snel verder!

Zo ziet de lip tattoo eruit:
Aan de achterkant staan de knip lijntjes, in het begin hield ik mij hieraan maar daarna niet meer want ze klopte die echt dus ben zelf aan het knippen gegaan. Want in je mondhoeken is het dan recht terwijl je mondhoeken in een puntje lopen.

Mijn resultaat:
Hieronder zie je dat ik de kniplijnen heb gevolgd.

Hieronder ben ik zelf aan het knippen gegaan en dat ziet er al een beetje beter uit qua vorm.


Zoals je ziet zitten ze niet echt aangesloten bij mijn lippen.

Mijn mening:
Het knippen opzich ging al best moeilijk er staan lijnen op waar je je aan kan houden, maar die klopte opzich nog niet me mijn lippen. Toen ik ze uiteindelijk genipt had deed ik ze op mijn lippen en dan met een nat doekje erover heen wrijven, het duurde erg lang voordat het papiertje eraf ging dus die heb ik er zelf maar af gepulkt. En ja toen zaten ze erop, en het ziet er echt niet uit bij mij, de vorm klopte niet, want aan de zijkanten is het veel ste breed het loopt niet schuin toe. Bij mij bleef het niet lang zitten door al die losse stukjes maar als 'ie helemaal glad is op je lippen dan blijft het wel lang zitten.
Je kan het er gelukkig ook meteen weer af halen en dat heb ik ook gedaan, want het voelde echt niet lekker aan, bij een lip tattoo denk ik meer aan iets wat je niet voelt op je lippen net zoals zo'n plak tattoo voor op je lichaam. Dit voelde net als een sticker en het was ook best dik.

Volgens mij zijn de niet glitter versie anders, als je hier het filmpje bekijkt ziet het er heel anders uit, echt als een tattoo en niet als een sticker. Ook brengt dat soort makkelijker aan zo te zien.

Erg jammer! ik ben helaas niet tevreden over deze Pink Glitter versie, misschien dat ik nog zo'n andere ga proberen.

Mocht je de lip tattoo ook willen proberen, je kan ze hier bestellen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails