donderdag 15 maart 2012

LOOkX Spring-Summer Collectie 2012

LOOkX komt met een vrolijke collectie helemaal geïnspireerd op de voorjaar en zomer trends voor aankomend seizoen.
Vandaag review ik hiervan 2 soorten producten, namelijk een lipstick en 3 kleuren oogschaduwen.


  

Aller eerst begin ik met de 3 kleuren oogschaduw, deze ontving ik in het palette:

201 - 202 - 200
201 is een paars kleurtje met roze stukjes erin.
200 is een limegroen kleurtje met witte stukjes erin.
En als laatste nr. 200 is een licht blauw kleurtje met donker blauwe stukjes erin.

Ze zijn magnetisch dus je kan ze ook nog in een ander palette doen.

Ik was zelf wel erg benieuwd naar de swatches, jullie ook?

Swatches:

De swatches! Ze zijn allemaal wel oké gepigmenteerd, geven goed kleur af. De ene wat beter dan de andere, maar als nog zijn ze goed gepigmenteerd.

De oogschaduwen kosten €7,55 p/st.
Het lege palette kost ook €7,55.

Dan de Lipstick in nr. 51 OrangeFruit:

Het is een rood/oranje tint. Deze vind ik op zich nog wel mooi, ik ben geen fan van rood maar deze vind ik wel erg mooi.
Het staat ook niet te opvallend.

Swatches:
  
De lipstick geeft goed kleur af en brengt ook fijn aan.
Hij voelt prettig aan op mijn lippen, beetje vettig maar niet dat het hinderend is.
De kleur blijft goed lang zitten.

Ik ben tevreden over deze lipstick.

Deze lipstick kost €15,50

LOOkX Trendcollectie Spring / Summer 2012 is nu verkrijgbaar
 bij de LOOkX salon en via www.lookx.com.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails