donderdag 22 maart 2012

Gastartikel: Review Essence Gel Style Nails


Hallo!
Laat ik mezelf even voorstellen: Ik ben Iris, een vriendin van Mandy, en ik ben ook veel met nail art bezig.
De reden dat jullie nu een berichtje van mij lezen in plaats van een gebruikelijk bericht, is omdat ik voor een paar keer artikelen ga schrijven voor Mandy. Voorlopig zullen jullie me dus eens zien langskomen!
Vandaag ga ik het hebben over een nieuw product van Essence: Essence Studio Nails Nail Fashion Sticker Gel Style.
Deze stickers zijn een variatie op de andere stickers van Essence, alleen zijn deze anders, namelijk, zoals de naam al zegt, van gel in plaats van plastic.
Dit is de nieuw lijn, er zijn dus 4 nieuwe soorten stickers.


Zelf heb ik ook wel eens de andere stickers gebruikt, en dat vond ik ook al een leuk resultaat hebben en bovendien was het erg makkelijk. Daarom vond ik het ook erg leuk om deze te proberen.

Degene die ik mocht proberen was een leuke en stoere print. Ik ging aan de slag bij een vriendin die ook erg enthousiast over de print was. Eerst moet je de juiste maat bij je nagels zoeken, en, als gewenst, een leuke kleur op je nagels. Ik koos voor een opvallende kleur blauw van OPI waardoor de letters lekker op zouden vallen.


Daarna heb ik de juiste maten uitgezocht, en opgeplakt. Wel moet ik waarschuwen dat je de nagellak goed laat drogen, en dat je voorzichtig en precies de sticker er op plakt, want als je hem eenmaal er een beetje op hebt gedrukt zit hij al snel goed vast.

Daarna is het gewoon een kwestie van de randjes een beetje afknippen en daarna de overgebleven stukken sticker er af te vijlen.



Dit is het resultaat:


Een leuke en opvallende nail art die snel gedaan is! Toch is het bij korte nagels moeilijker om op te brengen en te vijlen dan bij lange nagels. Bij lange nagels kan je namelijk makkelijker vijlen, waardoor het resultaat er toch mooier uit ziet.



Dit zijn mijn eigen nagels, die iets langer zijn, en zo kan het dus ook, je kan er verschillende kleuren onder doen, of helemaal geen kleur, het ziet er allemaal leuk uit. Dat is ook fijn aan deze lijn, je kan je eigen kleur onder de sticker toevoegen. Je hebt dus meer speling dan bij de andere stickerlijn. Ook had het al een glossy finish, dus je hoeft er verder niets meer aan te doen.


En hoe lang het bleef zitten? Ik heb de stickers laten zitten om te kijken hoe lang het zou blijven zitten, en het heeft meer dan 2 weken gezeten zonder lelijk te worden. De enige reden waarom ik het heb weggehaald is omdat ik een andere nail art wilde. Nog een duidelijk pluspunt dus. Het is ook nog eens goedkoop, je hebt zo’n pakketje al voor 1,99 euro.

Ik ben benieuwd of jullie ook zo’n pakketje gaan kopen, want ik weet zeker dat ik dat nog wel een keer ga doen!

Groetjes Iris.

Iris, heel erg bedankt voor je leuke artikel en natuurlijk bedankt voor het testen!

x Mandy!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails