dinsdag 13 maart 2012

Essence: Nieuwe producten; Make-Up to Match en Marble Mania Lipgloss

Vandaag review ik 2 producten van het vernieuwde assortiment van het merk Essence.
Later review ik nog de base en topcoat die op de foto staan.
Aller eerst de nieuwe make-up to match foundation in 20 light medium.
Het is een vrij kleine verpakking en het bevat 27ML.


Het is een tube:

  Hierdoor is het vrij makkelijk te doseren.
Ik heb wel gemerkt dat je vrij veel nodig hebt. Meer dan dat ik normaal zou pakken.

 Swatch:
Op de eerste foto zie je het product dat uit te tube is gekomen en op de tweede foto heb ik het uitgeveegd.
Ik had verwacht dat deze kleur best donker voor mij zou zijn omdat ik altijd van Essencen nr. 10 heb.
Maar op zich valt dat nog mee en is deze voor mij met mijn lichtere huid draagbaar.

Wel ruikt de foundation een beetje apart naar chocolade ofzo, dit ruik je alleen als je het opbrengt, later niet meer.
Op mijn gezicht zit het product er ook goed uit.

In de ochtend heb ik deze opgedaan en in de avond zat de foundation er nog goed op, dat verbaasde me wel van dit product.!
Sinds ik dit product heb draag ik het tot nu toe elke dag.

De Make-up to match is er in 3 kleuren verkrijgbaar en kost €3,99

Dan de Marble Mania lipgloss in 02 Mix'N' Mauve:

 
Het uiterlijk vind ik erg leuk! Er zitten 3 verschillende kleuren in.

 
Het heeft een sponsapplicator.


Swatch:
Zoals je ziet heeft de lipgloss veel kleur af.
Het is een vrij donkere kleur, ook op mijn lippen zie je deze kleur erg goed, helaas voor niet echt een draagbare kleur.

De substantie van de lipgloss is anders dan een andere standaard lipgloss. Als je het op je lippen hebt voelt het helemaal niet plakkerig aan, het trekt een beetje in je lippen ook.
Ik ben best tevreden over deze lipgloss, een lichtere meer draagbare kleur zal ik denk ik wel aanschaffen.

De Marble Mania lipgloss kost €1,99 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails