vrijdag 10 februari 2012

WatchAndBuy Chunks armband

Kennen jullie de sieraden webshop WatchAndBuy al? Deze shop is begonnen in 2005 en verkoopt alles wat vrouwen mooi vinden zoals ; riemen/armbanden/kettingen/portemonnees/ringen/sjaals/zonnebrillen/tassen/geurbranders voor in huis.



Ik mocht van deze shop de trend van 2012 reviewen, namelijk de chunks armband! Mocht je ze niet kennen, dit zijn lederen armbanden met drukkers, deze drukkers zijn verwisselbaar zo kan je ze altijd aanpassen bij je kleding bijvoorbeeld.


In ontving de zwarte armband met 3 chunks.



De kwaliteit valt me een beetje tegen eigenlijk, de armband is vrij slap en je moet hem eerst heel lang recht houden tot dat de vorm een beetje normaal is want de armband wordt verzonden als deze dicht is.
Ze kunnen de armband beter open verzenden zodat deze recht is.


De chunks zijn wel erg leuk die ik heb ontvangen, wat vinden jullie?
Ik vind de chunks armbanden een erg leuke trend en heb ook al meerdere armbanden en meerdere chunks, het blijft leuk vind ik ook al is het al een tijd in.

Bij WatchAndBuy geldt altijd bij 3 of meer artikelen = gratis verzenden.

De armband kost €4,99 en is verkrijgbaar in verschillende kleuren. De chunks kosten €2,50 p/st.
Ze zijn te koop bij de shop WatchAndBuy 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails