zaterdag 18 februari 2012

Swatches: Catrice Nagellak

Vandaag swatch ik in dit artikel de 4 nieuwe nagellakjes uit het vernieuwde Catrice assortiment.



840 Genius In The Bottle:
  

Genius in the bottle is een apart kleurtje, de kleur ligt tussen bruin en groen metallic in.
Op bovenstaande foto draag ik 2 laagjes, dan is dit lakje ook volledig dekkend.

740 King Of Greens:
  
King Of Greens is een mooi groen kleurtje met shimmer erin.
Deze is ook volledig gedekt met 2 laagjes.

810 ACidDC:
  
ACidDC is een limegroen kleurtje met shimmer.
Deze dekt ook met 2 laagjes.

800 Heavy Metallilac:
  
Heavy Metallilac is een mooi paars kleurtje met shimmer.
Deze dekt ook met 2 laagjes.

Ik ben over alle kleuren erg tevreden, het zijn mooie kleuren en dekken allemaal goed.
Door het nieuwe kwastje lakken ze ook erg fijn, ik kan mijn pink in 1x doen. Fijn ook dat het vernieuwde kwastje rond is aan de onderkant. Zo kan je bij je nagelriemen een mooie ronding maken.

De nagellakjes kosten €2,49 p/st. En zijn verkrijgbaar bij de kruidvat of trekpleister.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails