dinsdag 28 februari 2012

Swatches: Catrice Intensif'eye shadow

Vandaag swatch ik voor jullie 3 van de Catrice Intensif'eye shadows.
Deze zijn niet in het assortiment van Catrice en ik zag vele goede artikelen er over dus besloot ik er 3 te kopen.

Deze 3 kocht ik:



010 Black Orf White Swan?! - 030 Vanilla Sky Ride - 040 Have You Seen Alice?



Het product zelf ziet er erg mooi uit met die verschillende kleuren erin. Deze oogschaduw kan je droog en nat gebruiken, dit heb ik ook gedaan met het swatchen:

Droog:
Op de hierboven staande foto heb ik de kleuren droog aangebracht , dan bevat het al mooi pigment maar als ze nat aangebracht worden zijn ze nog mooier:

Nat:
Wauw wat een pigment! Bij 010 Black of white swan zie je de mooie glitters er beter in. Alle 3 de kleuren zijn erg mooi en ik ga ze zeker gebruiken voor een ooglook.

De Catrice intensif'eye Wet en dry shadows kosten € 3,49 p/st. En zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat of Trekpleister.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails