woensdag 29 februari 2012

Pupa Magnetic Nail Art Kit Red

Jullie hebben dit Pupa Magnetic setje vast al op vele blogs voorbij zien komen? En ja hoor ik ga deze ook reviewen;)
Ik heb de kleur rood nog niet vaak voorbij zien komen en ik heb deze kleur mogen ontvangen.
Normaal ben ik niet zo van de rode nagellak maar met dit effect vind ik het wel erg leuk.


De verpakking van het setje ziet er erg leuk uit, zit weer netjes in een doosje en het ziet er mooi uit.


In de setjes zit een magnetische nagellak en 2 magneten, 1 voor diagonale strepen en 1 voor horizontale strepen.

Ik was erg benieuwd of ze goed werkt, want ik had die van Essence en die werkt niet zo goed.

Dus ik ging gelijk verder met het testen op mijn nagels en dit is het resultaat geworden:

1e poging:


De eerste poging niet heel goed, mijn wijs en middel vinger zijn niet zo goed gelukt de andere 2 wel. Dus die 2 haalde ik eraf en heb ze opnieuw gedaan, dit is het resultaat van de 2e poging:

2e poging:


Deze zijn wel goed gelukt.

Hoe werkt het:
- Je moet het flesje goed schudden voor gebruik
- Lak telkens je nagels 1 voor 1 . Als je je eerste nagel hebt gelakt meteen met je magneetje erop voor 10 seconden, zo ga je verder tot dat je al nagels hebt gehad.

Het resultaat vind ik erg mooi, dit is trouwens ook maar 1 laagjes..

Ik ben erg blij dat deze goed werkt!

Pluspunten:
- Werkt goed
- Mooi resultaat
- Leuk uiterlijk

Minpunten:
- Geen eigenlijk

De Pupa Magnetic Nail-art kitjes zijn er in totaal in 9 kleuren te verkrijgen.

Deze kitjes kosten €9,95 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails