maandag 13 februari 2012

Nail-art inspiratie #14

Er werd laatst gevraagd om wat makkelijkere nail-art voorbeelden, dus ik ben meteen aan de slag gegaan om wat leuke makkelijkere voorbeelden te zoeken.
Deze zijn het geworden:


 
Simpel met mooie zilveren strepen en glitter.


 
Ook weer met strepen en glitter, zo zie je maar dat je enkel met strepen een leuke nail-art kan maken.

 
2 leuke kleuren naast elkaar, glitter lijntje in het midden en het staat super leuk.

 
Deze is wel wat moeilijker maar goed te doen als je goed oefent. En de goede materialen hebt;)

 
Ook heel makkelijk maar ziet er erg leuk uit!

Dit waren een paar makkelijkere nail-art voorbeelden, welke vinden jullie het leukst?

 

Let op deze foto's komen uit mijn afbeeldingen en de bron weet ik dus niet. ( telkens als ik ergens een leuk plaatje zie sla ik deze namelijk op)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails