vrijdag 3 februari 2012

NagelDeco Nailart Sjablonen

Vandaag een artikel ook over een nail-art webshop genaamd NagelDeco. Nageldeco verkoopt allemaal hele leuke nail-art spulletjes.


Ik laat jullie vandaag 2 soorten nailart sjablonen zien.



De basis kleur die ik heb gebruikt is Blue Jeans van Pupa en de zilveren van Safari nr 1M.

Iedereen kent vast wel deze sjablonen techniek? Zo niet ik ga het je uitleggen:

Je lakt eerst je nagels met een basis kleur, deze laat je goed drogen. Dan kies je een sjabloon uit en plak je deze op de nagel. Je lakt met een andere kleur nagellak in de figuurtjes van het sjabloon. Dan haal je het sjabloon weg en zit het figuurtje op je nagel.

Simpel toch? En dat is het ook!

Ik heb ze ook  gebruikt en dit is mijn resultaat:



Soms plakt de sjabloon niet helemaal goed op mijn nagel waardoor het figuurtje er ook niet netjes uitziet.

Maar het eind resultaat vind ik wel erg mooi geworden!

De nailart sjablonen kosten € 1,50 p/st.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails