zondag 5 februari 2012

MAX Nails Cracked Nailpolish Set

Gister zagen jullie ze al voorbij komen in mijn shoplog, de MAX Nails Cracked Nailpolish set, of te wel crack nagellak van de action!.

Ik zag deze setje al heel vaak voorbij komen op andere blogs en toen ik afgelopen maandag naar de action ging keek ik eventjes of ze ze nog hadden, en ja ze hadden ze nog.




Er waren erg veel setjes om uit te kiezen, ik heb er 4 meegenomen. Er waren iets van 7 kleurencombinatie's denk ik. Helaas de blauwe crack was uitverkocht.

Er zit in elk setje een basis kleur, crack en een topcoat.

De 4 basis kleuren:
Alle 4 zijn het 2 laagjes, het glitter lakje is helaas nog niet dekkend.

Ik was best verbaasd dat deze basis kleuren best snel drogen, had ik niet verwacht van action nagellak.

Swatches van de crack nagellak:

  
Ik heb ze eerst even op een nagelwieltje gedaan voordat ik ze op mijn nagels deed, zie hierboven het resultaat.

Swatches:

Set 1:

  
In dit setje zit een witte basis nagellak en een mooie roze crack nagellak en een topcoat.
Op de 1e foto draag ik alleen het basis kleurtje, deze dekt met 2 laagjes.
Op de 2e foto zie je de roze crack nagellak zonder topcoat.
En op de 3e en laatste foto zie je de crack nagellak met topcoat.

Deze roze vind ik erg mooi en is weer is wat anders dan gewoon zwart.

Set 2:

In dit setje zit een glitter lakje, witte crack en een topcoat.
Op de 1e foto draag ik 2 laagjes van het basis kleurtje, dit glitter lakje zal je moeilijk dekkend krijgen.
Op foto 2 draag ik de witte crack erover heen zonder topcoat.
En op de 3e foto met topcoat.

Deze witte vind ik wat minder, deze rimpelt erg wat ik niet mooi vind.

Set 3:

  
In dit setje zit een roze basis kleur, zwarte crack en alweer een topcoat.
Op de 1 foto draag ik 2 laagjes van het roze basis kleurtje. En deze is ook dekkend met 2 laagjes.
Op de 2 foto heb ik de zwarte crack erover heen gedaan zonder topcoat
Op de 3e foto draag ik er de topcoat over heen.

De zwarte is als enige wat dik en klonterig.

En dan als laatste het 4e setje: En tevens ook het mooiste setje.

 
Dit setje bevat een zilver basiskleurtje, paarse crack en een topcoat.
Op de 1e foto zie je het basis kleurtje, een zilver lakje, hier draag ik 2 laagjes. Maar er had beter nog een 3e laagje over heen kunnen gaan.
Op de 2e foto zie je het paarse crack nagellakje zonder topcoat.
Op de 3e foto draag ik er topcoat overheen.

Deze paarse crack is echt heel erg mooi er zit ook shimmer in.

Ik ben over het algemeen tevreden over de setjes. Alleen ze stinken maar dat vind ik niet zo boeiend nagellak stinkt altijd.
Uit zich zelf kraakt hij niet echt snel, als je blaast gaat het veel sneller.
En zeker voor de prijs ben ik tevreden, je verwacht meestal niet zo veel als het zo goedkoop is.

De setjes kosten €1,39 p/st. en zijn te koop bij de action.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails