vrijdag 17 februari 2012

Fogan Cosmetics Crack Nagellak

Ik liet jullie al in een artikel zien ; de 3 kleuren crack nagellak van het merk Fogan Cosmetics . In dit artikel swatch ik ze voor jullie.



Ik heb 3 kleuren ontvangen.: roze, zilver en blauw.


Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de flesjes ziet er erg leuk uit, er zit 14ML in wat je eigenlijk niet zou denken, ik verwachtte minder.
Op het etiket staat dat het gemaakt is in PRC oftewel China.

Swatches op nagellakwiel:
roze-zilver-blauw

Deze roze kleur vind ik opzicht nog wel mooi maar de zilveren en de blauwe wat minder, ik heb de blauwe over een neon geel kleurtje gedaan en de blauwe kleur is niet zo mooi meer.
Ook bij de zilveren op de roze kleur schijnt helaas het roze er door heen.

Swatches op mijn nagels:
Roze zonder topcoat:
 

Roze met topcoat op mijn wijs en ring vinger. :

 
De roze veranderd niet veel van kleur maar wordt wel mooier vind ik.

Zilver zonder topcoat:

Zilver met topcoat op mijn wijs en ring vinger:

 
 Zoals je ziet is de zilveren eerst wat wittig, maar met topcoat wordt ie wat zilverder.

Blauw zonder topcoat:

 Blauw met topcoat over mijn wijs en ring vinger:
 Deze kleur wordt wel veel mooier met de topcoat, deze bevat ook mooi shimmer die je pas terug ziet als er topcoat over heen zit.

Mijn mening:
Het duurt best lang voordat ze kraken maar op zich kraken ze dan wel mooi. Helaas lakt het kwastje niet zo heel fijn. Altijd over crack nagellak moet je topcoat aanbrengen omdat de kleur dan mooier wordt en langer blijft zitten, dat heb ik ook gedaan.
Net zoals de action crack nagellak stinkt deze ook heel erg, zelfs nog erger.

Ook al met de wat minpuntjes ben ik best tevreden want ze kosten natuurlijk maar €0,99 p/st, dus wat verwacht je voor zo'n budget prijs?

De crack nagellak is verkrijgbaar bij Fogan Cosmetics voor maar €0,99 p/st.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails