zondag 26 februari 2012

Chihuahua Tashanger

Zoek jij ook al een tijd naar de perfecte tashanger? Ik heb die voor mij gevonden! Namelijk de chihuahua tashanger van de webshop Tashangers en Zo.
Deze webshop verkoopt heel veel leuke tashangers met leuke thema's.


Ik heb zoals je misschien al wist 2 chihuahua's en ik ben helemaal gek van alles waar een chihuahua op staat dus deze wilde ik heel graag.

Zoals je ziet op de foto is dit een lintjes tashanger met leuke bedeltjes.


Zo ziet de tashanger eruit als 'ie hangt:


Zo zie je helaas het kettinkje met de bedels wat minder maar als nog hoor je het nog rinkelen dat is altijd erg leuk;)

Ook al is het een tashanger ik heb deze aan mijn portemonnee hangen;).
Maar deze is ook erg leuk voor aan je sleutelbos of om je tas op te vrolijken.

De tashangers zijn er in vele soorten en kosten maar €7,95 dat vind ik best goedkoop.

Zoek je nog een leuke tas/sleutel hanger ? neem zeker eens een kijkje op Tashangers en Zo




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails