donderdag 16 februari 2012

Blixz nagelfolie

Van de nagel webshop genaamd Nagellakshop mocht ik een setje nagelfolie van het merk Blixz uittesten.
  



  

Ik was zelf wel erg benieuwd hoe dit ging en of het goed werkte. Ik heb 2 soorten mogen ontvangen. Zany Zebra en Wavy wonder silver en pink.

Er zat ook een tool kitje bij, hierin zit een vijl en een bokkenpootje. Dit heb je er bij nodig om het folie op te doen.

Ik heb de zebra print opgebracht en dit is mijn resultaat:

  

Het resultaat ziet er uit de verte erg leuk uit maar als je het van dichtbij gaat bekijken, oei.. het is helemaal niet egaal, het is echt niet te doen om het egaal te krijgen.

Het brengt wel erg makkelijk aan, je kiest de goede maat uit, legt het erop en gaat met het bokkenpootje erover heen, dan vouw je wat te lang is om en vijlt dat eraf. Dat ging allemaal erg makkelijk.

De pasvormen zijn niet helemaal goed, er zitten rare maten in, bijv. die voor je ring/wijs en middel vinger zijn allemaal hetzelfde qua maat, er had nog een maat tussen de pink en de ring/wijs/middel vinger in moeten zitten.
Bij de nagelriemen zijn erg breed.
Wat wel een voordeel is dat ze goed blijven plakken, ze blijven ook wel een paar dagen zitten.
Maar ik had ze er vrij snel af om dat ik aan de ribbeltjes ging zitten pulken, ik persoonlijk houd daar niet van;).
Maar omdat ze goed plakken zijn ze moeilijk te verwijderen, het leek wel of ik het bovenste laagje van mijn nagel mee trok, want je voelt het aan je nagels als je trekt. En ook als je op het folie kijkt naar de kant die op je nagel heeft gezeten zit ook een gele kleur op.
Gelukkig bleef er geen plaklaagje achter op mijn nagels.

Conclusie:
Deze nagelfolies van het merk Blixz zijn erg leuk voor een avondje uit maar meer ook niet , ik erger me al gauw aan de hobbeltjes/oneffenheden op mijn nagels.

Ben je op zoek naar een leuke nagelfolie voor als je uit gaat/verjaardag etc.? 
Kijk dan even bij de nagellakshop.

De folie en het tool kitje kosten €6,95 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails