woensdag 11 januari 2012

Vivi Clothes 'Taart Jurkje'

Toen Vivi Clothes mij benaderde of ik een artikel van hun wilde reviewen leek dat me erg leuk. Ik koos voor een Blauw 'taart jurkje'. Zo noemde ze het kledingstuk, maar helaas is deze al niet meer verkrijgbaar in de shop, erg jammer!.



Vivi Clothes is een online webshop in verkoop van hoofdzakelijk Asian Fashion. Ze hebben erg veel producten in hun shop staan, zo zit er voor iedereen wat bij.

Ik koos voor het Blauwe taart jurkje, deze was er in one size, in het begin dacht ik dat pas ik toch nooit, de meeste kleding vanuit China, Japan. Korea vallen erg klein. Maar gelukkig deze valt best groot en ik pas hem zelf met mijn maat L, hij zit zelfs nog best groot. Dat viel mij erg mee. Dat is toch meestal wel eng als je via internet kleding besteld.



Neem zeker eens een kijkje in de webshop van Vivi Clothes , ze hebben een boel leuke producten.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails