zondag 22 januari 2012

Teeez- Boudoir Secrets Mascara's

In de Boudoir Secrets collectie van het merk Teeez zitten ook 3 verschillende Mascara's. Vandaag review ik 2 van de 3 soorten.


De Teeez Mascara's hebben weer dat leuke uiterlijk zoals we gewend zijn van deze leuke collectie.

Ik ontving Full en Flirty in Blauw en Ssshocking Lenght in het zwart.

Het uiterlijk:
Het uiterlijk zoals ik al eerder schreef is weer erg leuk met die cameo's! Ik houd wel van deze stijl!.

Het product zelf:
De Sssocking Length bevat een gebogen borsteltje en de Full en Flirty een gewoon vorm borsteltje.

Ik heb ze natuurlijk ook gebruikt op mijn wimpers, dit is mijn resultaat:

Oog zonder mascara.

Met Full en Flirty:
  
Zelf houd ik persoonlijk niet van blauwe mascara maar het effect ziet er goed uit, het maakt mijn wimpers lang en separeert ze goed. 
Als ik deze in het zwart had was ik fan!

Ssshocking Length:
  
Deze mascara geeft mijn wimpers ook lengte alleen je moet wel oppassen dat je op ten duur geen spinnen poten krijgt.
Het gebogen borsteltje vind ik er handig, zo kan je ook je kleinere wimpers van mascara voorzien, het is precies voor mijn ook de goede vorm.

Pluspunten:
- Mooi uiterlijk
- Fijne borsteltjes
- Het eindresultaat op mijn wimpers ziet er goed uit.

Minpunten:
- Niet overal verkrijgbaar.
- Blauw is niet mijn ding


De mascara's kosten €6,79 p/st.
Kijk hier voor de verkooppunten. 

Wat vind jij van blauwe mascara?





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails