donderdag 12 januari 2012

Swatches: OPI Nicki Minaj Collectie


OPI LANCEERT IN SAMENWERKING MET HIPHOP DIVA NICKI MINAJ EEN LIMITED COLLECTIE NAGELLAKKEN.

OPI kondigt de lancering aan van zes beperkt verkrijgbare lakken – inclusief een paarse Shatter - geïnspireerd door de Amerikaanse hiphop sensatie Nicki Minaj! Nicki’s unieke nagel- en fashionstijl, haar voorliefde voor felle kleuren en haar debuutalbum Pink Friday hebben geleid tot deze exclusieve collectie. De Nicki Minaj by OPI Collection bevat een variatie aan felle kleurschakeringen, van neon limegroen tot babyroze.

In dit artikel swatch ik voor jullie deze collectie.


Deze collectie bevat 6 kleuren, een licht roze, een zilveren glitter, een zwarte met zilveren glitter, een lime groene, een blauwe en een paarse shatter met glitter erin.

Pink Friday:

  

Pink Friday is een licht roze kleurtje dat dekt in 2 laagjes.

Save Me:

  

Save Me is een zilver glitter lakje met holografisch stripe glitter erin.
Deze is niet dekkend , op de foto's draag ik 3 laagjes.
Dit lakje is wel erg mooi over een ander kleurtje heen!

Metallic 4 Life:

  

Metallic 4 Life is een lak met zwarte basis met zilveren glitter er door heen.
Deze dekt met 2 laagjes maar hier en daar zie je nog mijn nagel dus je kan beter 3 laagjes aanbrengen.

Did it on 'em:
  
Did it on 'em is een lime groen kleurtje dat dekt in 2 laagjes.

Fly:
  
Fly is een blauw kleurtje dat ook dekt met 2 laagjes.

Super Bass Shatter:
  
Deze shatter is erg mooi! er zit ook shimmer in.

Ik vind deze collectie zeer geslaagd er zitten zeker mooie kleuren tussen!

Vanaf medio Januari zijn deze te verkrijgen in de winkels.

Adviesverkoopprijs OPI nagellak 15ml € 14,50




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails