woensdag 18 januari 2012

Shop Tip: Only Jeans voor €24,95

Ik heb een leuke shop tip voor jullie! Namelijk een Only Jeans  van de webshop Sans-Online!. Deze jeans van het merk Only is nu maar €24,95. 
Deze jeans heb ik ook besteld, in dit artikel laat ik de foto's zien.


Ook mijn honden vonden de broek erg mooi;)

Deze broek heeft smalle pijpen.

Op de achterkant zitten 2 zakken met een leuk design erop:


De broek is vrij donker wat erg fijn is voor in de winter.
Het model vind ik ook erg mooi en zit ook mooi, helaas iets te klein. Maar zal hem zeker vaak dragen.

Ik heb normaal van broeken maat 30/34 dus ik bestelde maat 30/32 wilde hem iets korter want 34 is normaal net te lang.
Deze kreeg ik keurig de volgende dag binnen, ik passen , helaas deze zat veelste strak.
Gelukkig kan je bij Sans-Online ook het terug sturen (wel op eigen kosten). Dit deed ik op vrijdag en zaterdag werd de nieuwe maat verzonden. Ik bestelde maat 32/34. 2 maten groter.
Deze kreeg ik dinsdag binnen, ik helemaal blij!
Deze broek past wel beter maar nog steeds niet goed eigenlijk wat ik erg jammer vind.

Maar de service was erg goed qua de retour zending.

Dus ben je van plan om deze broek te bestellen let dan op dat deze klein valt!.

Deze Only Jeans kost maar €24,95! een super koopje dus. En is verkrijgbaar bij Sans-Online



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails