zaterdag 28 januari 2012

Pupa Jeans N'Roses Nagellak 726 Blue Jeans

Van mij mag de lente beginnen met deze mooie collectie van Pupa genaamd Jeans N'Roses!
Jullie zagen al eerder een sneak preview van de 3 producten die ik heb mogen ontvangen. Het eerste artikel wat ik ga reviewen voor jullie is het nagellakje in de kleur 726 Jeans Blue.

 
 Het uiterlijk van het flesje is zoals we gewend zijn klein met een zilveren dop en met rode letter Pupa erop.

 

In deze collectie komt Pupa uit met 4 kleuren nagellak, 2 voor een mooie hippe jeans look en 2 voor een kleurige bloemen look.
Die ik heb komt uit de jeans look.

Swatches:

 

   

Dit Pupa nagellakje lakt erg fijn en droogt ook snel je kan meteen al beginnen aan het 2e laagje, ook het 2e laagje is snel droog.
Deze dekt met 2 laagjes en dat draag ik ook op de foto's.

De kleur is mooi jeans blauw met  zilveren shimmer erin.

De Pupa Jeans N'Roses collectie is verkrijgbaar vanaf Februari.

De nagellak uit deze collectie kost €6,25 p/st.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails