maandag 16 januari 2012

Nail-art inspiratie #10

Deel 10 al weer! de tijd vliegt echt voorbij! Vandaag deel 10 online! Kijk mee naar deze mooie nail-arts!

 
Heel mooi de de blauwe tinten en de bloemen zijn ook erg mooi!.



Deze vind ik erg mooi voor de herfst bijvoorbeeld, met de bruin tinten.
Het ziet er zo ie zo erg mooi uit!

 
Deze is meer voor de zomer eigenlijk met de gele/witte/gouden tinten. Maar ook weer erg leuk gedaan.!
 
Deze moest er gewoon bij, super leuk met dat 3D fruit erop!

 
Heel leuk met french en rode bloemen erop.
Zo dat was deel 10 alweer! welke is jou favoriet? 
Ik vind de eerste erg leuk!


Let op deze foto's komen uit mijn afbeeldingen en de bron weet ik dus niet. ( telkens als ik ergens een leuk plaatje zie sla ik deze namelijk op)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails