zaterdag 7 januari 2012

Essence Crystalliced Liquid Eyeshadow

Vorst, sneeuwvlokken en ijskristallen..… daarom houden we van de winter! Met de nieuwe trend editie “crystalliced” van het merk essence komt in januari en februari 2012 met een collectie met koele, ijzige tinten en texturen. Om de harten van ijsprinsessen te stelen! Delicate pasteltinten, subtiele glinstereffecten en coole texturen maken de winter tot de mooiste tijd van het jaar - zeker wat je make-up betreft!

In deze collectie komt Essence uit met 4 kleuren liquid eyeshadow, in dit artikel swatch ik ze en vertel ik mijn mening erover.



Ogen als ijskristallen! De nieuwe liquid eyeshadow - verkrijgbaar in vier fascinerende winterkleuren - creëert een betoverende oogmake-up. Door de ultra-zachte textuur kun je deze eenvoudig met de vingers aanbrengen. Subtiele glanspigmenten laten je ogen stralen als de heldere winterzon! Verkrijgbaar in 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window en 04 iced age reloaded.


01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window en 04 iced age reloaded.

Het uiterlijk vind ik erg leuk met die sneeuwvlokjes erop.

De liquid eyeshadows hebben een sponsapplicator.

01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window en 04 iced age reloaded.

Deze vier kleuren passen ook goed bij elkaar als je er een look mee wilt maken. En ik heb er een ooglook mee gemaakt met 3 van de 4 kleuren.

Swatches:

Niet uitgeveegd. 

Wel uitgeveegd. 

Helaas als je ze uitveegt verdwijnt de kleur bijna, je ziet nog heel lichtjes iets, wat ik erg jammer vind. Want ook als je deze gaat gebruiken op je ogen moet je het ook wel uitvegen anders ziet het er gewoon heel raar uit.

Ooglook:
  
De ooglook is erg naturel gebleven aangezien je haast niks meer van de kleuren ziet...

Essence zegt zelf ook dat het een subtiele glans achterlaat en dat is ook zo.

Ik heb nr. 03 aangebracht in mijn binnenste ooghoek,04 op mijn ooglid en 01 aan de buitenkant van mijn ooglid en in mijn crease. 
Zoals je ziet zie je haast geen kleur, alleen hier en daar wat shimmer, erg jammer!
Maar het goede ervan is dat het niet creased! en ik had zelfs geen basis eronder.

Pluspunten:
- Leuk uiterlijk


Minpunten:
- Blijft weinig kleur van over

De liquid eyeshadows kosten € 2,29 p/st.
Essence Crystalliced is in Januari en Februari verkrijgbaar bij de Kruidvat.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails