donderdag 5 januari 2012

Catrice Big City Life London palette

Toen de Catrice Big City Life paletten in de winkels lagen had ik er 3 gekocht want het London palette sprak mij eigenlijk niet echt aan. In het artikel vertelde ik al wel , als het in de opruiming kwam koop ik het laatste palette nog. Ik was een week geleden bij de kruidvat in Barneveld en daar hadden ze de palette in de opruiming voor maar €2,49 dus toen kocht ik het London palette.


De kleuren die erin zitten:

Als nog vind ik niet echt dat er mooie kleuren in zitten maar in de rechter rij zitten nog wel leuke kleurtjes.

Swatches:

Oogschaduw:
Het pigment verschilt echt per kleur, de ene kleur is goed gepigmenteerd en de andere helaas wat minder.

Blush:

De 2 blushes zijn goed qua kleur en vooral de eerste kleur vind ik erg mooi.

Zijn jullie nog van plan om een palette te kopen in de opruiming?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails