zaterdag 24 december 2011

Teeez- Boudoir Secrets Couture Nail Lacquer

Jullie zagen in het artikel met het persbericht al een foto dat ik wat producten van deze collectie heb mogen ontvangen om te reviewen. Vandaag review ik het eerste product; de nagellak!
Mijn favoriete product is toch meestal wel nagellak en daar ben ik altijd wel erg benieuwd naar.

De couture nail lacquers bestaan er in 8 mooie tinten van een natural kleur tot een uitdagende kleur. En wat een pluspunten is en altijd goed om te weten is dat de nagellakje Big 3 Free zijn
Ik heb 3 kleuren mogen ontvangen; Cool 04, Free 06 en Rebel 12.

Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de nagellakjes (net zoals de andere producten) zijn heel erg mooi, op de dop zit een mooie sticker met o.a. cameo hoofdjes super leuk!
De nagellak bevat 8,5 ML.

De nagellak zelf:
De nagellak houd goed vast door de brede dop. Ze hebben ook een breed kwastje wat ik altijd fijn vind lakken. En dit kwastje lakt ook goed.
Helaas heeft de blauwe Cool 04 wel een wat streperig kwastje vergeleken met de andere 2 kleuren.
Ze drogen ook snel waardoor je al snel het 2e laagje aan kan brengen.

En jullie zijn nu vast wel benieuwd naar de swatches?
Hier komen ze:
Cool 04:
  
Cool is een licht blauwe koel kleurtje zonder shimmer/glitter etc. deze lakt wat streperig maar gelukkig zie je dat niet meer als de nagellak opgedroogd is.
Deze dekt met 2 laagjes.

Free 06:
  
Free is een groen kleurtje met een glansje erin.
Deze dekt ook met 2 laagjes. Met tegenstelling tot de blauwe lakt deze goed.

Rebel 12:
  
Rebel is met tegenstelling tot de andere 2 kleuren een vrij heftige kleur. De kleur was wel wat moeilijk vast te leggen om te foto. De kleur zit tussen de 2 foto's in.
Deze dekt ook met 2 laagjes.

Pluspunten:
- Leuk uiterlijk
- Lakken fijn
- Big 3 Free
- Drogen snel

Minpunten:
- Niet overal verkrijgbaar.

De Boudoir Secrets Couture Nail Lacquers kosten € 4,90 p/st.
Kijk hier voor de verkooppunten.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails