vrijdag 30 december 2011

Teeez- Boudoir Secrets Bold Eyeliner

In de Boudoir Secrets collectie van het merk Teeez zitten ook 12 verschillende kleuren Bold eyeliners. Vandaag review ik 3 van de 12 kleuren.



Ik ontving 3 kleuren; 01 Icy, 10 Smooth en 11 Gutsy.

Het uiterlijk:
Het uiterlijk ziet er zoals de nagellak ook weer erg mooi uit, ik houd wel van deze stijl. Je kan aan de kleur dop en aan de onderkant zien wel kleur het is.


Het product zelf:
De oogpotloodjes zijn super zacht waardoor ze makkelijk aan te brengen zijn maar ook goed te vervagen.
Ik heb de bruine en de zilveren al gedragen want de roze is niet echt mijn ding, kan misschien wel leuk zijn als lippotlood?

Mijn ervaring:
Doordat de potloodjes zacht zijn, zijn ze makkelijk aan te brengen, 's ochtends voordat ik naar de winkel ging heb ik me opgemaakt en het bruine oogpotloodje opgedaan. 's avonds toen ik mijn make-up eraf ging halen zat het oogpotloodje nog goed op z'n plaats. Het verwijderen ging gemakkelijk.

Swatches:
Alle 3 de oogpotloodjes zijn goed gepigmenteerd en brengen goed aan.

Pluspunten:
- Mooi uiterlijk
- Goed pigment
- Blijft lang zitten
- Zacht

Minpunten:
- Niet overal verkrijgbaar.

De Boudoir Secrets Couture Bold Eyeliners kosten € 4,79 p/st.
Kijk hier voor de verkooppunten.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails