vrijdag 2 december 2011

Shoplog Kruidvat

Ik ben bij de kruidvat geweest om te kijken of ze al de nieuwe producten van Essence en Catrice in de schappen hadden liggen. En ja ze waren er allebei! ik heb niet zo heel veel gekocht maar toch wel wat leuke dingen:



Dit heb ik gekocht:
- 3 nagellakjes van Essence Vampire's Love 02 Into the dark , 03 True love en 01 Gold old buffy
- Catrice Big City Life Berlin nagellakje, deze was bij een andere kruidvat waar ik de andere producten heb gekocht van deze collectie helaas uitverkocht en toen spotte ik dit lakje maandag bij de kruidvat op de gijsbrecht.
- Essence Vampire's Love blush gelee 01 bloody mary.
- Essence Vampire's Love Shimmer powder.
- Essence Vampire's Love Eyeshadow paletje.
- Catrice Welcome to Las Vegas fixing powder.

Over alle producten komen nog artikelen met swatches.






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails