donderdag 1 december 2011

Sans Soucis Natural Colors Oogschaduw

De laatste tijd maken de producten van het merk Sans Soucis een goede indruk op mij. Ik had ook nog een oogschaduw paletje liggen van dit merk. Het doosje is los te koop en de oogschaduwen ook, zo kan je zelf een mooi kleuren paletje samen stellen.


De beauty case zoals Sans Soucis het zelf noemt zit in een doosje wat ik altijd erg chique uit vind zien.




Zelf is de 'beauty case' wat glimmend zwart materiaal. Met witte opdruk.
Het doosje is heel stevig en voelt best wel zwaar. Er zit ook nog een spiegel aan de binnenkant, altijd wel handig voor onderweg.

Ik heb in deze 4 oogschaduwen maar je kan er ook blushers, applicators en blusher brushes in doen d.m.v. een magnetisch systeem.


Zoals ik al schreef heb ik zelf 4 oogschaduwen erin zitten. Deze kleuren passen erg mooi bij elkaar en zijn prima te combineren voor een mooie ooglook. Ik vind het zelf super handig dat magnetisch systeem en ook leuk dat er niet alleen maar oogschaduw in past.

Swatches:

230 Sparkly Blue - 22 Smooth Lavender - 210 Blue Sky - 40 Bronze Touch

De refills hebben aan de onderkant ook nog een kleur naam, dat vind ik altijd wel erg leuk als een kleur een naam heeft.

Het pigment is goed! alleen Smooth Lavender heeft helaas wat minder pigment maar de rest ziet er goed uit. Ik denk wel dat ik hiermee een mooie ooglook mee kan maken.

Pluspunten:
- Mooi uiterlijk.
- Leuk zelf samen te stellen.
- Goed pigment.

Minpunten:
- De prijs.


De refills zijn te koop voor €7,50 p/st.
De prijs van de beauty case zelf ben ik even aan het navragen.

Voor meer informatie over de verkrijgbaarheid kijk op http://www.beautyservice.com/ 





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails