zondag 11 december 2011

Review: Essence Circus Circus Eyeshadow

Essence heeft in December een nieuwe collectie uitgebracht genaamd 'Circus Circus'. Deze collectie bevat producten in mooie circus kleuren.


Zelf mocht ik 2 kleuren van de Stay all day Eyeshadow reviewen. Essence komt met 3 kleuren uit.




Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de oogschaduw vind ik er erg leuk uit zien, de kleuren vind ik echt bij het circus passen.  De potjes zijn rond en gelukkig zit de oogschaduw er niet heel ver in, ik kan gemakkelijk er met mijn vinger met lange nagel in.
Ik vind het alleen jammer dat deze geen sticker aan de onderkant met de kleur naam en nummer hebben, maar ik denk dat de andere dat die je in de winkel kan kopen wel hebben aangezien dit misschien sample's zijn. Want anders kunnen de medewerkers het product ook niet scannen.

02 raise the curtain for… - 03 my sparkling acrobat

Deze foto is in neplicht genomen zodat je goed de mooie glitters kan zien.

Het pigment:
Het pigment is in orde, ze bevatten goede kleur en de kleuren zien er ook erg mooi uit.Vooral de zwarte die bevat mooie glitters. De gouden is wel wat meer gepigmenteerde dan de zwarte.

02 raise the curtain for… - 03 my sparkling acrobat

Als je oogschaduw over de kleuren aanbrengt worden de kleuren van de oogschaduw nog intenser:

De oogschaduw alleen - Met de stay all dat eyeshadow eronder - Met de stay all day eyeshadow eronder - De oogschaduw alleen.

Hierbij heb ik 2 kleuren uit het Zoeva metallic stones palette gebruikt.
Zoals je ziet worden de kleuren veel mooier en veel meer gepigmenteerd.


Long Lasting?:
Ik heb ze natuurlijk getest of ze wel long lasting zijn op je ooglid. En ja ik ben daar zeer tevreden over, normaal met creme oogschaduw gaat het al wel gauw creasen ook omdat ik wat vettere oogleden heb. Maar dat viel mij mee dat er na een hele dag de oogschaduw nog goed op zijn plek zat, je zag amper lijntjes.
Ik had onder de oogschaduw alleen een oogschaduw basis en er geen poeder oogschaduw over heen gedaan. Alleen wat ik jammer vind met creme oogschaduwen dat ze moeilijk te blenden zijn.

De stay all day eyeshadow's kosten €2,79 p/st.
De circus circus collectie ligt in December in de winkels.

Pluspunten:
- Mooi uiterlijk.
- Goed pigment.
- Goedkoop.

Minpunten:
- Moeilijk te blenden.
- Het is een LE dus op=op.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails