vrijdag 9 december 2011

Ons Aquarium

Sinds september hebben wij een aquarium. Ik wist niks voor mijn verjaardag en toen zag mijn moeder in de blokker folder een aqaurium en vroeg of ik deze voor mijn verjaardag wilde, ach ja waarom ook niet zei ik toen.
Uieindelijk het aquarium niet bij de blokker gekocht maar bij de dierenwinkel, een bak van 60L. Niet heel groot.

We hadden er eerst wat guppen in en 3 black molly's. Maar ja guppen die jongen erg snel aan dus we hadden een stuk of 10 kleintjes en we besloten om een grotere bak te nemen van 110L. En de kleine zouden we meenemen naar de winkel en daar de 'baby' guppen in doen maar dat is eigenlijk nooit gebeurd dus nu hebben we 2 aquariums op het dressoir staan. Inmiddels hebben we veel guppen, zo'n 10 volwassene en heel wat kleintjes, 4 platy's, 3 black molly's, 3 neon tetra's en nog wat vissen voor de ramen en de grond schoon te maken, geen idee hoe die dingen heten.

Dit is de kleine bak:
Dit is de grotere bak:

Nog wat foto's van de vissen:
  

  

   

  

Baby guppy, schattig hé?

Sommige foto's zijn niet echt gelukt want die vissen zitten natuurlijk niet stil..

We hebben inmiddels wel al wat problemen gehad met de vissen, veel dode vissen want ze hadden wormen maar dat is inmiddels verholpen.

En hebben jullie vissen?




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails