vrijdag 16 december 2011

Glossybox December

De Glossybox december werd een weekje geleden bezorgd en ik ben toch wel erg blij dat ik nog abonnee ben want ook in deze editie zitten weer leuke dingen.



De december editie staat helemaal in het teken van kerst, het groene vloeipapier, het rode lint, de rode doos, gouden info kaart en de sneeuwvlokjes als logo.
Heel leuk!

Jullie zijn vast wel benieuwd wat er allemaal in zit?

Lees dan gauw verder!



Wat zit er precies in:
-Dermalogica daily microfoliant
- KOH Essential Hand Nourisher
- Cowshed Lippy Cow Matural Lip Balm
- Schwarzkopf Osis Glamour Queen Volumising Hairspray
- Scaredy Cat Cosmetics Loose Eyeshadow
- Peggy Sage Kunstwimper
- Zuurstok voor de kerst;)

Ik vind zelf dat er hele leuke dingen in zitten, ik wil zo ie zo nog abonnee blijven voor de Januari box en dan zie ik wel verder.

En zijn jullie al lid?





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails