zondag 4 december 2011

Fake MAC

Ik had een hele tijd geleden wat fake MAC make-up gekocht op ebay, een paar producten had ik al gereviewed maar deze 2 lipstick en een mono oogschaduw nog niet dus in dit artikel swatch ik ze voor jullie.!


De fake producten zitten ook in doosjes.
Het uiterlijk van de Fake Mac make-up:

Ik heb geen echte MAC make-up dus weet niet hoe die er precies uit zien.

De Lipsticks:
06 - 09

Het uiterlijk van de lipsticks vind ik er erg mooi uitzien, alleen 09 ruikt naar plastic dat is niet echt lekker... Maar ja dat kan je verwachten van fake dingen.

De oogschaduw:

Deze heeft wel een naam namelijk 21 Satin Taupe.

De kleur vind ik erg mooi maar ik vind de kleur meer naar groen neigen i.p.v taupe.

Ik kwam er net pas achter trouwens dan de onderkant ook open kan en daar zit een heel klein spons applicator en een spiegeltje. Zo nep!

Wat me ook wel tegenviel is dat de oogschaduw super klein is . Ong. een diameter van maar 2,5 cm. Ik neem aan dat dat met de echte wel wat groter is.

Swatches:

Lipstick 06 - Lipstick 09 - Mono oogschaduw

De swatches vind ik er toch wel goed uitzien vooral de lipsticks geven goed kleur af, de mono valt me een beetje tegen want ik had wel vaker swatches gezien van fake Mac oogschaduwen en die zagen er veel beter uit.


Ik denk dat ik geen Fake MAC make-up meer ga kopen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails