zaterdag 3 december 2011

Essence Vampire's Love EyeShadow palette

Jullie zagen deze gister al voorbij komen in mijn shoplog , in dit artikel ga ik deze swatchen voor jullie. Toen ik het persbericht zag vond ik het paletje er goed uit zien en deze wilde ik zo ie zo kopen, maar wat vind ik er nou echt van? Lees dan snel verder!

Het formaat van het paletje is precies hetzelfde als die van de Berlin collectie. Het doosje is glimmend zwart met witte opdruk.


In het paletje zitten 6 kleuren plus een applicator die aan de ene kant een sponsje heeft en aan de andere kant een kwastje.
Ik vind de pannetjes vrij klein want ik heb het paletje geswatched met mijn vingers maar doordat ik lange nagels heb kon ik er wat lastig bij. Maar met een oogschaduw kwast zal het een stuk makkelijker gaan!

Swatches:


Het pigment verast me! Ik had dit eigenlijk niet verwacht , ik had het slechter verwacht maar dit ziet er nog best goed uit en hier kan je best een mooie ooglook mee maken.

Pluspunten:
- Mooie kleuren
- Pigment
- Niet duur

Minpunten:
- Het is een Limited edition
Het oogschaduw paletje is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,79.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails