donderdag 8 december 2011

Essence Vampire's Love Blush Gelee

Deze Blush Gelee van Essence zagen jullie ook voorbij komen bij mijn Shoplog van laatst. Ik was erg benieuwd hoe deze zou zijn. in dit artikel vertel ik mijn mening erover.


De blush heeft een jelly substantie wat ik nog niet eerder in mijn stash had.


De kleur ziet er in het flesje er erg donker uit dus ik was erg benieuwd of de kleur ook zo uit valt als je het swatched.

De blush heeft een pompsysteem wat ik erg handig vind, zo doseer je altijd goed.


Swatch:
Op deze foto heb ik een kloddertje eruit gepompt:

Op deze foto heb ik het uitgeveegd:


Zoals je ziet valt de kleur zo best wel mee, gelukkig voor mij met mijn lichte huid.

Swatch op mijn wang:


Hier heb ik iets te veel aangebracht, je hebt echt maar heel weinig nodig.

En ik raad je zeker aan om deze niet met je vingers aan te brengen! dat deed ik dus wel in het begin maar heel je vingers zijn rood/roze en dat gaat er dus niet meer af dat moet echt slijten. 

Al me al ben ik best tevreden over deze blush gelee.

Pluspunten:
- De kleur wordt gelukkig lichter
- Handig pompsysteem

Minpunten:
- Geeft goed kleur af , dus moet met kwast aangebracht worden.


De Blush gelee kost € 2,49 en is verkrijgbaar bij de kruidvat.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails