zaterdag 17 december 2011

Boozy Surprise Pakket

Ik zag op verschillende blogs het boozy surprise pakket voorbij komen van http://www.boozyshop.nl/. Er zaten bij hun best leuke dingen in, maar meestal als je het dan zelf besteld valt het tegen, nou ik bestelde het ook en er zitten wel wat leuke dingen in maar sommige producten vallen wel wat tegen, maar dat houd je altijd als je een surprise pakket besteld;)

Het pakket zat in een leuke roze kartonnen tasje.


Dit was mijn inhoud:

- Sleek waterproof mascara , deze is doorzichtig helaas en niet zwart.
- Boozyshop nagelvijl, heel leuk met boozushop erop!
- Nagellakwiel , altijd handig!
- Blush kwast, deze is merkloos en voelt wel fijn aan.
- Sleek Pressed powder in 103 supertan, zoals de naam al zegt erg donker, en helaas veel ste donker voor mij...
- Cheeky eyeshadow 'denim', een mooie kleur, oogschaduw is altijd fijn!
- Cheeky lipgloss 'ambrosia', wel vrij donkere lipgloss.
- Diamond Cosmetics Nagellak 293 Silver Brocade, een erg mooie zilveren kleur, vooral voor de feestdagen.
- Orly Nagellak Sweet Tart, een yelly rode kleur, helaas dekt deze niet.

Op zich zitten er wel leuke dingen in, alleen jammer van de pressed powder van sleek dat ik deze niet kan gebruiken.

Het boozyshop surprise pakket kocht ik voor €12,95 excl. verz.k.






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails