zaterdag 19 november 2011

Zilveren Tekstring van Names4Ever!

Er werd een tijdje geleden contact met mij opgenomen door Names4Ever of ik de nieuwe tekstring wilden reviewen. Ik ging meteen op hun site kijken en dat leek me erg leuk om te reviewen.


De ring kwam binnen is een mooi matte zwart doosje.


Ik heb gekozen voor de platte ring in 4 mm met als lettertype Kristen en ik koos maat 17 omdat ik deze altijd heb ls ring die ik om mijn middelvinger wil. Maar helaas valt de ring kleiner uit dus let daar goed op als je ook een tekstring wilt bestellen.


Ik heb de tekst: 'Addicted to nailpolish' erin laten zetten omdat ik gewoon echt niet wist wat ik moest kiezen.

Als je een ring wilt bestellen zijn er vele soorten waar je uit kan kiezen, je kan ten eerste kiezen uit een platte of bolle ring. Dan kan je de breedte kiezen (4mm, 6mm en 8mm.) Dan kan je ook nog het lettertype kiezen  hier kan je kiezen uit 6 soorten. Dan uiteraard je ring maat en de tekst dat je nog kan kiezen.

Ik ben zelf erg blij met mijn zilveren tekstring en draag hem vaak.

Deze kost € 39,95 en is hier verkrijgbaar.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails