donderdag 17 november 2011

Zalando Enkellaarsjes

Enkellaarsjes had ik nog niet echt maar vind het altijd wel erg leuk staan, toen zag ik op Zalando deze enkellaarsjes staan: 

Deze zijn van het merk Anna Field.


  


Mijn mening over de schoenen:
Ze zien er erg mooi uit en lijken gelukkig op de foto van de site allen de zwarte kleur is iets lichter. Het bontje is erg zacht en ziet er ook goed uit. Ik heb ze natuurlijk meteen aangepast en gelukkig passen ze goed , ik heb maat 41 genomen want heb meestal maat 40/41 en gelukkig was maat 41 goed.
Ze lopen goed maar ik moet wel nog steeds wennen om op hakken te lopen ik krijg altijd al vrij snel pijn in mijn voeten maar gewoon ze vaker aantrekken;)

Mijn mening over Zalando:
Ik had ze woensdag avond besteld en kreeg ze dinsdag binnen opzich vind ik dat best wel lang aangezien ik meteen met iDeal had betaald maar aan wie dat nou licht aan Zalando of aan de Selektvracht waarmee ze het verzenden weet ik niet.
De verzendkosten bij Zalando zijn gratis en dat is natuurlijk super fijn!


Bij Zalando kosten deze €39,95 en is er in 3 kleuren verkrijgbaar.
Maar let op de andere 2 kleuren kosten €49,95.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails