donderdag 24 november 2011

Swatches: Hunkemöller LipGloss

Laatst schreef ik al een artikel over de Nagellakjes van de Hunkemöller maar ze hebben ook 3 kleuren lipgloss in het assortiment. Ik mag voor jullie 2 kleuren swatchen.

01 Natural - 2 Red
De lipgloss zit in een tube van 10ML. Ook weer op deze tube staat er een strikje op, dat vind ik erg cute staan.
Doordat de tube doorzichtig is kan je goed de kleur zien.
Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit en het pigment van de gloss want over de nagellak was ik best tevreden.

Swatches:

De namen kloppen goed met de kleuren, natural is een licht kleurtje met shimmer erin.
Red is een rode kleur, ook weer met shimmer erin.

Lipswatches:

  

Van de natural zie je alleen de shimmer op je lippen maar niet meer de kleuren.
De rode valt gelukkig veel lichter uit mijn lippen, zoals jullie weten houd ik niet van rode lippen 

De lipgloss plakt best erg maar daardoor blijft hij wel goed zitten.
De geur heeft iets weg van fruit maar ik ruik en proef ook iets van vanilla er door heen.

Er bestaat ook nog een roze kleur uit deze lijn.

De lipgloss kost €3,99 p/st.

Pluspunten:
- Leuk uiterlijk
- Makkelijk verkrijgbaar
- Blijft goed zitten

Minpunten:
- Plakt
- Kleur minder goed te zien op mijn lippen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails