vrijdag 11 november 2011

Swatches: Catrice Big City Life Nagellak 03 en 04

In mijn shoplog van laatst zagen jullie al dat ik 2 nagellakjes uit de Catrice big City Life collectie had gekocht.
Ik heb nr. 03 Sydney en 04 New York gekocht, Berlin was helaas uitverkocht.


Het uiterlijk van de nagellakjes is zoals we gewend zijn van Catrice, simpel met een zwarte dop maar bij deze lakjes zit er ook nog een plaatje op van de stad waar je het lakje van hebt, erg leuk!

Er bestaan 4 lakjes uit de Catrice Big City Life, de gele of te wel London sprak mij niet echt aan en Berlin was helaas uitverkocht anders had ik die ook nog wel gekocht.


De swatches:


Beide kleuren zijn 2 laagjes.

De kleuren zijn echt prachtig voor dit weer! beide zijn mooie herfst/winter kleuren.
De nagellakjes lakken fijn en drogen snel.

De Catrice Nagellakjes zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat of Trekpleister voor €2,49 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails