dinsdag 8 november 2011

Swatch: Catrice Big City Life Sydney

Vandaag het laatste artikel van de Catrice Big City Life paletten en worden jullie het al zat om de paletten op blogs te zien?


In dit artikel laat ik het Sydney palette zien.




Ook deze kleuren passen weer goed bij elkaar. De 3 linkse en de 3 rechtse kan je mooi met elkaar combineren.

Swatch:
Sydney aquarium - town hall - the rocks - harbour bridge - royal botanic garden - bondi beach.

Deze kleuren zijn weer erg mooi!

Swatch van de blushes:
Opera house - taronga zoo.

De blushes vind ik denk ik wel de mooiste van alle 3 palette die ik heb.

En weer de bekende swatch van het oogpotloodje:

Het oogpotloodje is wel oké en ik gebruik deze voor bij mijn bovenste ooglid en op mijn waterlijn.

Ik ben echt super blij met de 3 paletten die ik heb, misschien als het londen palette in de uitverkoop bak ligt dat ik deze misschien ga kopen maar dat zie ik dan wel weer.

De paletten kosten €6,99 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails