vrijdag 4 november 2011

Swatch: Catrice Big City Life New York

Vandaag swatch ik voor jullie het New York palette.Deze kleuren vond ik erg mooi in de winkel dus deze heb ik uiteindelijk ook maar gekocht. En ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik deze toch heb gekocht.


Ik vind het erg leuk hoe het palette eruit ziet, de paletten zijn groter dan ik had verwacht.


De kleuren hebben ook namen gekregen, dat vind ik ook erg leuk.
Er zit ook nog een zwart oogpotloodje bij en een kwastje met 2 kanten.

De swatches:
soho - rockfeller center - brooklyn bridge - central park - time square - wall street.

De blushes:
Broadway - statue of liberty.

En wow wat een pigment en wat een prachtige kleuren!

Swatch van het oogpotloodje:


Het oogpotloodje is wel oké en ik gebruik deze voor bij mijn bovenste ooglid en op mijn waterlijn.

Catrice heeft er echt goed aan gedaan om deze paletten te maken.
Van mij mogen ze er nog meer maken, bijvoorbeeld 4 soorten die vast in het assortiment zitten.

De paletten kosten €6,99 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails