zondag 6 november 2011

Swatch: Catrice Big City Life Berlin

Dit palette wilde ik zo ie zo omdat deze kleuren me erg mooi leken en na vele artikelen op blogs gelezen te hebben wist ik het zeker , deze moest ik hebben!
En gelukkig hadden ze deze nog.!




Dit palette bevat voornamelijk bruine tinten die goed bij elkaar passen.

Swatch:
Tiergarten - brandenburger tor - am alex - berlin wall - ku'damm - checkpoint charlie.

De kleuren zijn erg mooi en zijn goed gepigmenteerd.

Dit palette zal ik zeker vaak gaan gebruiken, deze kleuren zijn ook prima te combineren.

Swatch blushes:
Unter den linden - siegessaule

Deze 2 blushes zijn totaal verschillende de ene is best donker en de andere is weer erg licht.

En weer het oogpotloodje:


Het oogpotloodje is wel oké en ik gebruik deze voor bij mijn bovenste ooglid en op mijn waterlijn.

Ik vind het jammer dat in alle paletten dezelfde kleur oogpotloodje in zit. Want nu heb ik 3 dezelfde...

De paletten zijn nu verkrijgbaar en kosten €6,99 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails