woensdag 2 november 2011

Shoplog Kruidvat ; Catrice Big City Life

Na 3 kruidvat bezocht te hebben en 2 teleurstellingen gehad te hebben , hadden ze eindelijk bij de 3e kruidvat die ik ging bezoeken de Catrice Big City Life Collectie! Zo blij was ik toen ik de stelling zag staan. En ik heb 3 paletten en 2 nagellakjes gekocht.


Ik heb dus 3 paletten gekocht ik was eigenlijk van plan om er maar 1 te kopen namelijk het berlin palette maar toen ik ze zag toen wilde ik er meer! de paletten zijn in het echt erg mooi en zijn veel groter dan ik had verwacht.

Ik heb uiteindelijk het berlin, sydney en new york paletten gekocht.

 

Ook kocht ik 2 nagellakjes, helaas was het nagellakje berlin uitverkocht en londen sprak mij niet echt aan dus kocht ik new york en sydney.


De paletten kosten €6,99 p/st. en de nagellakjes €2,49 p/st.

T/m 6 november geldt nog de actie bij 2 make-up producten 35% korting. Dat scheelt erg veel!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails