zaterdag 26 november 2011

Review: Sans Soucis Highlight en Concealer 20 Medium Beige

Erg handig vind ik het , een 2 in 1 product. Ook deze highlighter en concealer in 1 van het merk Sans Soucis is erg handig.


Het uiterlijk:
De highlighter en concealer zit in een doosje wat ik altijd erg chique vind staan.
Het uiterlijk zelf is zwart met witte letters, aan de ene kant is de concealer en aan de andere is de highlighter.
Beide zijn 3ML.



De highlighter heeft een kwast applicator, zie foto 1.
De concealer heeft een spons applicator zie foto 2.

  

Swatches:

Highlighter -  Concealer

In de highlighter zit een lichte shimmer.

Helaas zijn beide producten te donker voor mijn lichte huidskleur dus ik kon ze helaas niet goed testen. 
Maar ik heb in ieder geval wel gemerkt toen ik ze probeerde op mijn gezicht dat ze goed dekkend zijn en makkelijk zijn aan te brengen.

De highlighter en concealer kost €21,- 
En hier kan je de verkoop punten vinden bij jou in de buurt.

Pluspunten:
- Handig in gebruik
- Goed uiterlijk

Minpunten:
- Vrij prijzig
- Best donker voor de meiden met lichtere huidskleuren





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails