dinsdag 15 november 2011

Review: Clinique Lid Smoothie 03 Sassy-Fras

Vandaag review ik voor jullie de Lid Smoothie in 03 Sassy-Fras van het merk Clinique.
De Lid Smoothie van Clinique is een crème-gel oogschaduw.




De kleur die ik heb gekregen heet Sassy-Fras en is een bruin/paars kleurtje.
De substantie zit in een tube vorm en als je er in knijpt komt er uit het gaatje de oogschaduw.

  

Clinque zegt zelf dat je dan meteen op je ooglid het moet aanbrengen omdat de applicator verkoelend werkt.
Zelf merk ik daar niks van en breng het liever met een kwastje aan.

Ik zelf heb best wel vette oogleden en dan creased deze oogschaduw erg snel dat is op zich wel jammer maar dat heb ik bijna bij alle crème oogschaduwen.

De volgende dag heb ik deze op gedaan en gebruikt als basis, dus heb ik er een oogschaduw over heen aangebracht. En dan creased het gelukkig niet maar het geeft je oogschaduw die erop zit wel een mooier effect.

Swatch:

Deze swatch heb ik met mijn vinger gemaakt.
Het klopt inderdaad dat als je deze oogschaduw hebt aangebracht dat het een poeder substantie wordt.

De Clinique Lid Smoothie is er in totaal in 6 kleuren te verkrijgen.

€23,50 p/st.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails