woensdag 16 november 2011

Pupa Nail-art Kit Pink en Purple

Jullie hebben vast en vele reviews gezien en gelezen over de Pupa Nail-art Kitjes of te wel Crack Nagellak. En ook ik ga 1 setje voor jullie reviewen.
De kleuren combinatie die ik heb gekregen is Pink en Purple.









De roze kleur is erg mooi en bevat mooie glitters. Volgens het doosje moet je 1 laagje van deze opbrengen, zelf vind ik 2 laagjes wel nodig ook al doe ik er crack nagellak over heen want dat zie je zo wel mijn nagel zie je er soms nog door heen schijnen.

Swatches:

  

Als de roze nagellak droog is dat is na ong. 4 minuten wachten dan kan je de crack nagellak opbrengen.
En dat heb ik ook gedaan:

  
De bovenstaande foto's is zonder topcoat, zoals je ziet is de crack nagellak dan matte.

  
Op de bovenstaande foto's draag ik de topcoat erover heen, zoals je ziet is de kleur dan veel sprekender en het glimt uiteraard meer.

De Pupa Crack nagellak kraakt mooi vooral mijn middelvinger vind ik mooi gekraakt.
Gelukkig kraakt en droogt deze snel.

De setjes kosten €12,50 p/st. en is in totaal in 5 kleuren verkrijgbaar.

  

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails