woensdag 30 november 2011

Paris Memories Lipstick 262

Eerder schreef ik al een artikel over het goud/bruine nagellakje van het merk Paris. Ik kreeg toen ook een lipstick van het merk Paris in dezelfde goud/bruine kleur. Deze ga ik in dit artikel bespreken.


Het uiterlijk:
Het uiterlijk van de lipstick vind ik goedkoop ogen maar ja de lipstick is natuurlijk ook goedkoop, kost maar €1,95.
Door het doorzichtige deel in het midden kan je meteen goed de kleur zien.


De geur:
De geur is een echte lipstick geur wat op zich niet heel vies is maar super lekker nou ook weer niet.

Swatch:


De lipstick brengt goed aan en is net stroef maar ook niet heel smeuïg .
Hij voelt prettig aan op mijn lippen en voelt niet droog aan, hij blijft redelijk lang zitten maar het is wel nodig om vroeg tijdig bij te smeren want anders zit het alleen nog in je lijntjes.

Lipswatch:



Nee deze kleur vind ik persoonlijk niet mooi en zal hem zeker niet vaak dragen.

Wat vinden jullie van zo'n kleur?

Het merk Paris Memories kan je bestellen via FroezelsEnZo



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails