maandag 14 november 2011

Nail-art inspiratie #1

Een hele tijd geleden kwam er elke maandag een artikel online met nail-art inspiratie, na een tijd was ik er mee gestopt en eerlijk gezegd ook een beetje vergeten.
Dus vandaag weer 1 artikel met Nail-art inspiratie, zouden jullie het leuk vinden dat dit weer terug komt elke maandag?


Deze is best natuurlijk en niet to much, maar ik vind het wel erg mooi vooral lijken me dit mooie bruidsnagels.


Deze is ook erg mooi, de kleuren passen goed bij elkaar en door de figuurtjes erbij maakt het toch nog even wat mooier.

Een simpele french manicure met een hele mooie bloem om haar ring vinger, echt prachtig , kon ik dat maar;)

Bij deze staat zelfs een how to erbij, het is leuke dat elke nagel een ander design heeft wat goed bij elkaar past.

Weer wat kleurrijks!
Erg leuk gedaan door de blokjes in de verschillende kleuren en groottes .
Hoe zouden ze dit gedaan hebben denk je? Met plakband?

Welke vinden jullie het mooist?


Let op deze foto's komen uit mijn afbeeldingen en de bron weet ik dus niet. ( telkens als ik ergens een leuk plaatje zie sla ik deze namelijk op)




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails